Oznurdeniz canım son haftaları bilmem ama 34.haftada gittiğimde henüz dönmüştü bebeğim. Ve doğum pozisyonundayız ama sezaryen olacağım için keşke dönmeseydi diyorum 😣 çünkü döndükten sonra hayatım zindan oldu yaşam kalitem sıfıra düştü ağırlık baskı aşağıda belim kopmuş bağımsız gibi yani benim mi bi tek böyle oldu bilmiyorum ama gerçekten döndükten sonra çok şey değişiyo vücudunda 😢😔😣