Kızlar herkese merhaba. Bugun ıtıbarı ıle 27+5 hafta oldum en basından berı hıssedemıyorum dogru durust 20 li haftalarım başlarında daha kucuk hıssederım dıye hep oyle avuttum. Ama sımdı 27+5 günde 2 3 kez ve sadece 2 3 kere ve genelde sağda hissediyorum kendımce yorumluyorum sadece bır yerde hissediyorum acaba ellerı oynuyoda ayakları mı oynamıyor dıye veya tam tersi. Özele gıdıyorum rutin kontollere ve detaylıylıdiyada gırdım. Doktor hıc bır sıkıntı var demıyor hersey yolunda yanı. Sorum bu sakin sessiiz hamile lık gecırenler varmı benım gibi bazen hamıle olduğumu bıle unutuyorum herkes hareketlı benımkı yok benı kaldırıyor uykudan yok kıpır kıpır yok oyle boyle bende boyle bır durum asla olmadı hep sakim