Kızlar ben 1500 TL kira veriyorum önümüzdeki ay senemiz doluyor ilk defa kirada oturduğum için pek bir bilgim yok ev sahibini arayıp senemizin dolduğunu söyleyerek kirayı konuşmam gerekiyor mu yoksa onun mu aramasını beklemeliyim bir de %25 olayı var bildiğim kadarıyla yoksa ev sahibiyle görüşmeden direkt %25 ekleyip kirayı öyle mi göndereyim