Ecemakkuzu şöyle ki eskiler hamileliği öğrendikleri an dahil hastaneye hiç gitmezlerdi. O zaman şartlar bu kadar iyi değildi. Çocukta bir sorun mu olmuş, müdahale edilecek bir şey var mı yok mu bihaber rastgele yaşamışlar 😀 eltim bizzat gebelik şekerini yaşadı bilmese sonuçları ağır olacaktı. Hep der iyi ki yaptırdım diye. Yine de tercih sizin, belki de şekeriniz yoktur yani. Hayırlısı olsun hakkınızda