AygyulSina Omernur ben ikize hamile degilim arkadasim icin sormustum. Doktoru 33 haftaya kadar gelirlerse iyi gibi bisey demis. Acaba kac haftada doguran var diye merak ettim. Allah bagislasin bebeklerini insallah sag saglim alirsin kucagina.
Omernur Ikiz gebelik riskli grubuna girior ama illa ki erken dogum olcak yada kuveze girck die bisey yok ama dusuk riski fazlaysa acilma varsa yada baska sorunlar erken olabilir ikiz gebelikte cogunluk planli sezeryan oluyor bu arada tesekkur ederm