3kuzuAnnesiyim Galiba cogu bebekte cıkıo doguma kadar gecıo dedıler. Benımde hem sagda hemde solda genişleme cıktı.
201520202023 Benim bebegimin dogduktan sonra sol böbreğinde genişleme oldugunu soyledi doktorlar 1 yaşına kadar siler dediler düzenli kontrole götürdüm gecti 1 yasina kadar merak etmw düzeliyor
Rubyyigit Benim iki böbreğimde de genişlik var ve bebeğimde de gördü doktor ama bu genişlik çok büyük olmadığı sürece korkulacak bişey yok sadece takipte kalmak lazım içinizi rahat tutun benim de yavrumdan yana içim rahat🌸