38+3üz az önce muayeneden geldim çatı muayenesi yaptı ilk defa açılmam falan yok nstde sancım da yok. Bebeğim aşırı hareketli. Doğum pozisyonunu almış durumu da iyiymiş çatın da normal doğuma uygun dedi. Bakalım bekliyoruz. Mide yanması ve hareket kabiliyetimin azalması beni çok yoruyor. Vajinamda da aşırı ağrı var adım atamıyorum