Beyza038 Kızlar dün yürüyüş,spor falan yaptım geceden beridir sırtım ve belim felaket agriyor inanın yatsam da uzansam da geçmiyor. Mahvetti beni aceba doğumla alakalı olabilir mi tecrübeli arkadaşlar fikrinizi ve tavsiyenizi yazarmisiniz?
Waris Beyza038 benim de ilk doğumumda bir gece önce inanılmaz belim ağrımıştı. 2-3 saat uyuyamamıştım. Sabah kalktığımda nişan gelmişti ve ertesi gün de doğumum oldu. Siz fazla kendinizi yormayın temkinli olun. Sağlıkla gelsin inşallah☺️
Beyza038 Waris dün bende yordum kendimi aceba çok mu yoruldum diyorum biran önce doğum başlasın istiyorum çünkü.