Elis-im Tetanoz aşısı oldunuzmu? kaçıncı haftada oldunuz ?sağlık ocağından aradılar vurulmaya gidicem🥲😓😓
Ada022 Elis-im bana 20. Hafta gel dedi ebe daha 18+6 yım. Ayrıca doktorumda 20.haftadan sonra öneriyorum dedi öncesi olmamı istemedi
Zereniim Bir kere oldum 21.haftada ikinciyi olacaktım ellerinde yokmuş şuan 26haftalığız doğum olmadan 2. Olmam gerekiyormuş doktorum da olmam gerektiğini söyledi