_Nur_1 Konya da oturuyorum ilk hamileligim meram ünüversite tıp hastanesine gidiyorum işk günden beri orda normal dogum yapan varmı nası bsi yer ilgi alaka nasıl
_Nur_1 Ben ilk jule eriç horasanlıya gidiyodum detaylı ultrasyonu zamanını flan söylemedi ilgi de çok yokdu hasan energine randavu aldım çok uzun Süredir ona gidiyorum ilgi alaka çok iyi