Semayondm Şöyle düşün doğum yapmışsın bebeğin diğer odada uyuyor ve sonra ağlamaya başlıyor aksama kadar ona süt vermezsen emzirmesen için rahat olur mu?tabi ki hayır anne yüreği evladı orda aç ağlarken sen oturup onu izliyemezsin.oructa böyle birşey bebeğin beslenmesi gerekiyor ve sen onu yemekten besinlerden mahrum bırakıyorsun …oruç tutup iyilik yaptığını düşünüyor olabilirsin ama o bebeğin vebalini alıyorsun ister küçük bebek olsun ister yeni olsun hiç fark ettmez …