cevriye35_ 11.haftada bana da cinsiyeti yüksek ihtimalle kız dedi doktor. Ama ilerleyen haftalarda başka doktora gidince erkek kesinlikle dedi. Ama bana kız olduğu söylenmişti deyince de, 11. Hafta cinsiyet için çoook erken demişti. Zaten her bebek o kadar erken haftalarda kız gibi görünür, sonrasında şekillenir,netleşir ne olduğu demişti. Öyle de oldu. Erkek olduğu netleşti. O kadar zaman kızım diye sevdiğimla kaldım oğluşumu🤦🏻♀️🤭 O yüzden netmiş gibi düşünmeyin derim. Sağlıcakla hayırlısıyla ,zamanında doğsunlar da cinsiyetin önemi yok🥰