Sevil5757 https://www.hizliresim.com/4u2c4m3 kızlar şubatın 20 sinde hasta oldum en son 7gun gecikme var hiç böyle bir gecikme yasamadm 3gun önce adet olurum ben adetten böyle geç öğrenen varmi bu arada korunuyodum bayramdan sonra tedavi olcaktm 3tane düsügüm var oglumdan sonra rabbim inşallah bu mubarek günlerin hürmetine rabbim inşallah herkesin duasını duysun inşallah çarşamba kan vercem teste niye cikmiyo anlamdm
anneoluyoruuumm16 Sevil5757 ya aynı durumdayim inanki her ay 3 gün önce gelirdi sasmazdi. Bugün 3. Gün adetim geçti. Önce kan verdim. Aile hekimi olduğu için yarın çıkacak diye dayanamayıp erken gebelik testi aldm. Ama sonuç negatif
Sevil5757 anneoluyoruuumm16 bende çarşamba vercem ddm hakkımızda hayırlısı inşallah canm bende öle 3gun önce olurum inşallah sürpriz olur❤️
anneoluyoruuumm16 Sevil5757 inşallah canım inşallah. Rabbim ramazan ayı hürmetine kucagimizı boş koymasın
anneoluyoruuumm16 Sevil5757 HCG 4.88 çıktı kanda canım. 5 üzeri hamile olduğu için birkaç gün bekleyelim dedi aile hekimi. Yarın akşam tekrar kan verip yükselmiş mi diye baktiricam. Ayriyeten pazartesi için de kadın doğuma randevu aldım sen naptin
Sevil5757 anneoluyoruuumm16 insalah hakkında hayırlısı olur cnm bende yarın kan vercem perşembe çıkar nasipse yarın 10gun gecikmis oluyorum stres sardı
anneoluyoruuumm16 Sevil5757 ayy birşey diyimmi benimkide böyle çıktı pazartesi günü kan verdiğim gün yani.