Merhaba kızlar. 28 günde bir adet gören birisiyim. Asla şaşmaz takvime bakarım şu gün derim olurum. Bat 25 Mart idi. Ovulasyonu değerlendirdik. Ama regl olmadım 3 gün oldu geçti bugün. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Kan da verdim aile hekimine. Var mı idrarda negatif olup kanda pozitif olan