Kizlar bişey sorcam size bugün 38+4e girdik dünden beri sancılarım başladı bu sabah siddetlendi 5 dkya düştü doktora gittim sabah nstde de düzenli sancı çıktı ama açılma hiç yok. Meryem Ana otunu şimdi okuyup suya koysam açılma baslar mi sizce lütfen fikir verin bana