Av_mom benim bu 2. Gebeliğim. İlkinde arkadaşım yapmıştı Allah razı olsun. Ben gece gitmiştim su nişan gelmesiyle arkadaşım sabah attığım msjı gördü. Gece 3 cm di yatış yaptık. Sabah 8 de arkadaşım Meryem ana otunu suya koyunca 4 cm falandı açılmam. Az az geldi sancım 11:30 da suni verdiler 12:30 da doğumhanedeydim. 12:50 doğum yaptım. Arkadaşımın dediğine göre çok çabuk açılmış ot. Şükür güzel geçti doğumum. Tabi en son suni sancı biraz zorladı ama o bile dayanılmayacak değildi. Geçti gitti. Şükür