Kızlar 2 kez düşük yaptım ve psikolojik olarak kötü dönemler geçirdik. Şimdi tekrardan bebek istiyorum o kadar çok istiyorumkiii benimde canım olsun kanım olsunnn parçam olsun yalvarırımmm. Bana dua eden olursa ne çok sevinirimm..🙏🏻 Anne olmak istiyorum yalvarıyorum allaha ama bi sorun var eşimin tam ve net desteğini göremiyorum, çekimser kalıyor çünkü etrafındaki arkadaşları bu devirde çocuk büyütmek zor vs diyor hep hep hep heppppp!!!!!! :( napıcam kızlar ben napıcam yalvarıyorum bu sene bende anne olayım. Bana dua edin olur mu. Allah rızası için bunu yazarken dua istersen ağlıyorum şuan. :(((((( lütfen allahım yalvarırım allahımmmmm🙏🏻