Denizanne Merhaba! Deniz. Tel uygulamaları ile ultrason da ki Sonuç aynı çıkmıyor çoğu zaman. Buradaki postlara bakarsan bir çok kişi bebeğinin ya ilerde ya da geride olduğunu söylüyor. benimde öyleydi. Uygulamaya göre 8+0 görünürken aynı gün doktorda 7+3 görünüyor demişti sebebini sordum doktora herkesin rahmine aynı gün düşecek diye bişey Yok demişti. Yani bunları takma kafana. İlk adet gününü baz alıp genelde ne kadarlık hamile olduğun yazılır. Ama doktor kontrollerinde bu değişecek mutlaka.