Gul_ayse Kızlar ikili tarama sonucumda doktorum sonuç iyi ama yinede üçlü tarama ve diğerlerini de yaptıralım dedi. Tarama testi temiz çıkıp bu testleri yaptıranlar oldu mu? Temiz çıktığında diğer testlere gerek duyulmuyor diye duymuştum tedirgin oldum
arirangg Gul_ayse Benim ikisi de düşük risk çıktı ama ikili taraması düşük riskli çıkıp üçlü taraması yüksek riskli çıkanlar var
Gamzenur1 Evet canım bende ikili tarama testi yaptım çok bi şükür sıkıntı görünmedi doktorumda 3 taramaya gerek yok dedi yaptırmadım bnde ..
Hatce1989 İlk gebeliğimde 27 yaşındaydım ikili testte sıkıntı olmadığı için doktorum diğer testlere gerek yok demişti ikinci gebeliğim şuan yaşım 33 ikili testte sorun çıkmadı yaşımdan kaynaklı üçlüyü yapalım dedi ben yaptırmadım