bubuiledudu Asel5234 evet geldim evdeyim işlem.sirasinda az biraz ağrım oldu çok kısa geçti beklemek çok oldu sadece kaşığıyla ağrı var inceden uzanıyorum 17 gün sonra dedi doktorum testi
bubuiledudu Asel5234 amin inşallah. Sıvı akması yok sadece işlemde bir iki damla kan oldu bide şimdi idrarimla beraber biraz kan geliyor doktor olur normal dedi kan gelmesi rahim ağzından. Bir de bana yat dinlen duş alma falan demedi hiç 17.gun test yap dedi
Asel5234 bubuiledudu hım anladım benden akıntı şeklinde gelmişti tereddütteyim ama inşallah pozitif sonuç alırız inşallah 😊🤲🏻 Ben namaz kıldıgım için güsül etmem gerekiyordu mecbur dus aldım dün
bubuiledudu Asel5234 sorun yok dediyse doktorun bir sorun olmaz inşallah güzel haberler alalım size ne zaman test dedi bana 17 gün dedi çok değil mi 🙈
Asel5234 bubuiledudu beklemesi çok heyecanlı 🤭 Hayırlı haberler alalımda inşallah 20 günde beklemeye razıyım ben 😊 Hesapladım ben nisanın 12sine denk geliyor 😊 14 gün kaldı bakalım tez geçer zaman 😊