omuyk09 Kızlar merhaba.. 16. haftadan beri ufak ufak hareketleri hissedebiliyorum. Ama bugün 4 gün oldu nerdeyse hareket yok. Ya da var ben mi anlamıyorum anlamadım 😔 5 nisanda detaylı ultrason var daha vakit var, normal mi bu durum 😔
Balbebek012 omuyk09 belki sen uyurken hareket ediyordur biz 20.haftayu geçtik dün gece bir uyandım sonra bebeğin kıpırtısından uyuyamadım belki sen uyurken hareket ediyorss ondan fark etmemiş olabilirsin. Bir de sen de bir değişiklik var mı değişik bir durum hşssediyırsan bence bir doktora görün yine de 🎈
omuyk09 Balbebek012 yok kendimde bir değişiklik hissetmiyorum herhangi bir olağandışı akıntım lekem falan da çok şükür ki yok sadece hareket etmeyince biraz tedirgin oldum belki ben farketmeden ya da dediğiniz gibi uyuduğum zaman hareket ediyodur. Zaten uykumdan uyandıracak kadar sert hareketleri yok elimi karnıma koydugumda hissettigım hareketleri var. Bişey olsaydı belli ederdi kendini değil mi?
Balbebek012 omuyk09 bence de belli ederdi o zaman sen çok düşünüp strese sokma kendini ilk gebeliğimde iki üç gün kızımdan da hiç hareket yoktu sonra babasının sesini duyunca hareket etmeye başlamıştı olabiliyor yani bazen 🌸bir de şunu okumultım bir yerde biz hareket ederken su bebeği rahatlatır uyurmuş biz uyurken de bebekler uyanırmış🎈
omuyk09 Balbebek012 Anladım, inşallah bi sıkıntı yoktur da kendini belli eder bana 🤲 teşekkür ederim 🙏♥️🌸