Kurabiye93 Kızlar 4 aylık olduk bakıyorum herkes bez ıslak mendıl stokluyor bende alayım dıye dusundum ama hangı marka tercıh edılmelı bebeklerde allerji yapbılıyorlar dıye bılıyorum bezler hipoalerjik olanalrı varmı önerileriniz tecrüberlinizi dinlerim🥰