Edolili ayse_65 gün bulmak önemli oluyor devlette. Haftama denk geliyor ama erken mi vakti mi geç mi emin değilim. Kızımda özel de doğurdum herşeyimi doğum yaptığım hasgsnede yaptım 24. Haftada yaptı doktorum ama devlette sanırım gün bulmak önemli , olan ve uyan günler arasinda veriliyor sekreter tarafından
Havvaca Edolili en güzel hafta 22 canım Dr da öyle dedi 22 ideal diye ben özeldeyim 22 ye aldım özellikle
Mervvvever Edolili perinatolijiden direk randevu alamıyorsun bunun için randevu açıyor buna yeşil alan diyorlar
Simay13 Randevu bulamam diye 19. Haftanın içinde almıştım gittim. Ölçümler falan yapıldı yarım saat sürdü. 23. Haftada kontrol için yine çağırmisti.
Haleblbn Havvaca çok kötüydü eğitim araştırmaya gittim 3 dk sürdü bakması raporu verdi gönderdi bebeği görmedim bile kendimi çok kötü hissettim o yüzden özele gidicez tekrar 😔
Havvaca Haleblbn ya sırf bu yüzden devlet istemedim. Çünkü detaylınin önemli olduğunu düşünüyorum. Özel en mantıklısı bir yeri görünmeyince tekrar çağırıyorlar hem ve ektra ücret alınmıyor bu güzel bir şey ♥️
Haleblbn Havvaca kesinlikle özele gidilmeli devlette muamele çok çok kötü yani inşallah daha iyi olur 🙏🏻🥰
Havvaca Haleblbn normalde başka rahatsızlık olsa devlet Hastanesi’ne gitme taraftarıyım ama konu gebelik olunca kesinlikle ve kesinlikle özel daha iyi diyorum ♥️