20+1 haftalik hamileyim bugün detaylı test yaptırdık hersey gayet güzel normal olması gerektiği gibi ama kızlarımdan biri 350 biri 270 gr doktor kan verin bakalım ona göre göbekten iğne ile bebeklerin sıvısına bakalım dedi fetal DNA yaptırdık hiç bir sıkıntı yok hersey temiz çıktı temiz çıkması iyi ihtimali düşürür dedi başka bir hastalık mi olmuş yinede dusuk ihtimal ama bakila bilir dedi basına gelen varmi