babycom456 7+3üz kalp atısı duyulmadı doktor bebegı tam göremedi zorla gördü , vajinal olarakts dinlemeye calıstı ama duyulmadı haftaya bugun tekrar gel duymazsak kürtaj dedi duyulur mu ki sizce kıxlar
Bahar2210 babycom456 inşallah duyulur canım kötü şeyler soylmek istemem ama kasim.ayinda aynı şeyi yaşadım kürtaj olmak zorunda kaldım inşallah senin öyle olmaz 🙏 şuan yine hamileyim ve cuma gidicem.kalp atışı duymaya inşallah duyarız tek temmnim bu inşallah sende duyarsın 🙏
guzelanne01_ babycom456 canım ben 7 haftalık gittim kese vardı sadece geç döllenmeydi anladım ben inşallah sende duyarsın 8 haftalıkken duydum 6 haftalık çıktı
babycom456 guzelanne01_ bendede oyle 6 hsftalık gozukuyo ama bebegın bırax daha buyuk olması lazımdı sağlıklı gıbı gozukmuyo dedı canım cok sıkıldı
Bahar2210 babycom456 inşallah suabkide geç döllenme 8 haftalık olası gerekirken 6 haftalık bakalım hakkimizda hayırlısı