Nurcangulpideci 32+2 günlük hamileyim bu aralar bacak aram resmen çatım ağrıyo boyle olan var mi? Hareketleri de göbek kısmıma geldiğinde acayip canim aciyo diken batarcasina acı çekiyorum resmen bu tarz şeyler yaşayan var mı?
68selda06 Nurcangulpideci normal canim oluyor arada bebek içinde döndükçe alta baskı oluyor hareketleri karnını ağrıtıyor 36.3 haftalık olduk
semanur0456 Nurcangulpideci aynılarını tastamam yaşıyorum ben 31+4 üm suan bacak ağrım kramplar oluyo arada . Vajinada ağrı bebeğimin ayakları sol kasıklarımın tarafında 😂 canımı okuyo resmen . arada yalancı doğum sancıları yaşayacakmışız bu haftalarda rahim kendini doğuma hazırlıyomuş bebeğim cok dönüyo benm mesela cok canımı acıtıyo bu haftada
Fadimegll321 Nurcangulpideci kemikte baskı oluyor değil mi :) bizde 32. Haftadan beri çekiyoruz 37 olduk erken gelecek galiba 🥹 1 hafta daha dursa iyiydi 😅
Momy_eyyuptalha Nurcangulpideci ben doğum yapmış biri olarak şöyle yanıtlıyim bende aynı ağrıyı yaşadım hemde çok şiddetliydi uzanıp kalkmakta aşırı ağrım oluyordu eşim yardım ediyordu bacaklarım ayrılacak gibi oluyordu doktora gittim magnezyum vermişti bide vajina kemikleri doğuma hazırlıyor kemikler ister istemez birbirinden ayrılıyor gayet normal demişti
YesimMm- Malesef 30. Hafta sonrası yaşamaya başladım rahim çatısı ağrır mı ya nasıl ağrıyor hemde yürürken özellikle. Tekmeler sanki rahimden çıkacak gibi
semanur0456 YesimMm- o tekmeleri varya ben öyle bi yiyorum ki duruyo duruyo bi vuruyo ayy diye tepki gösteriyorum korkuyorum 😂😂😂 yanımdakiler dönüp bana bakıyo noluyo diye dayak yiyorm diyorum😂😂
MinelHaapy Ben 35 haftalığım o ağrıdan çok çektim rahim kendini doğuma hazırladığı için olabiliyormuş bana progestan verdi çok fatiydasını gördüm
Nurcangulpideci @YesimMm- böyle yürürken bacaklarım ikiye ayrılcak gibi oluyo resmen. Dogurcam mi noluyo diyorum 😔
68selda06 Nurcangulpideci nasıl bi akıntı bende 32 haftada falan mantar enfeksiyonu olmuştu süt kesintisi şeklinde akıntı ilaç kullandım geçti ama ara ara tabiki oluyor Yumurta akı seklinde oluyor 2 güne 3 güne
Asl-123 Nurcangulpideci benim akıntım hep oldu oluyor ya ilk hamileligimdede cok olurdu doguma kadar oldu, ayrica o agrilari cok fazla hissediyorummm bende oyleyim cok canim acıyor kasık agrilarim falanda cok oluyor
Nurcangulpideci @semanur0456 bacaklarım ikiye ayrilcak gibi oluyo ya 🥴 kramp falan girmiyo her gün 1 tane maden suyu içiyorum ama bu garip biseymis. Hareketleri de döver gibi ya dayak yiyorum resmen ya 🥺
semanur0456 Nurcangulpideci hepimiz aynıymışız rahatladm valla suan canım mesela ben cok oturup ayağa kalktığımda vajinamda kasılma yaşıyorum kemiklerim sıkışıyo gb bişeyler oluyo🙃 uyuyup uyandığımda ayrılcakmış gibi oluyo vajinamda ağrı oluyo yani sonra geciyo ama 🙏🏼 senin yaşadıklarının aynısını yaşıyorm
Nurcangulpideci @MinelHaapy Allah allah o iyi mi geliyomus 🤔 ben düşük tehlikesi gibi durumlar için kullanılıyor saniyordum
MinelHaapy Nurcangulpideci valla bende düşüklerde kullanılıyor diye biliyordum hatta eşim ilacı aldı doktora yazdım dedim hocam bu düşüklerde kullanılmıyor mu diye oda bana rahim büyürken oluşan ağrıları da önlüyor dedi ve çokta iyi geldi ama ben bi tablet kullandım ağrılarım geçti hepsini bitirmedim ☺️
Nolmuss Nurcangulpideci ilk gebeliğim de son haftlarda cidden yürürken bile bebek düşecek sanki diyodum aşırı bi zorlama hissediyosun altta
Nurcangulpideci @semanur0456 göbek deliğimden ittiriyor o öldürüyor beni ya mahvoluyorum. Hareketli olması çok önemliymiş bu haftalardan sonra saymamiz dahi gerekiyormuş aslında ama ben dogurcam saniyodum ya bacak aramdan zorluyor falan sanıyodum böyle bir ağrı olamaz çünkü 😔
semanur0456 Nurcangulpideci bence içini ferah tut doktora gittiğinde bir problem olmadığını sor içini rahatlat ama bu haftalarda bu kasılmalar cok normal bebek büyüyo gelişiyo rahimde esnek bişeymiş zaten o da büyüyo bu akıntılar sulu akıntılar aşırı normal kiminle konuşsam hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz günde 4 kez camaşır değiştiriyorum ben. Evet hareketli olduğu için şükrediyorum o iyi olsunda yerim o tekmeleri🫠😍 göbek deliğimin üzerinde benm de ajsjsjs valla herşeyimiz aynı. Kafasını cıkartıyo sanırım hep yumurta gb bişey cıkıyo 😂
iremasmahan06 Nurcangulpideci ay ben onu 20. Haftalarda yaşıyordum gecti suan 33 uz tekrar başladı bazen yurumekte bile zorlaniyor insan
Miniklerim22 Nurcangulpideci 34 haftalıgım 30 dan buyana sanki dogurcak gbiyim birde karnımda poposumu bilmiyorum yusyuvarlak oluyor kasılıyor suan yazarken bile topladı kendini bitarafa vajinamda agırlık hisedyrm 2 gebeligim bu arada hayırlı dogumlar nasip etsin rabbim bizlere zor geciyor kafası asagıda ama sanki artıktam rahimdemi nerde bilmiyorum ayaklarını heryerde hisediyorum acaba dondumu bilmiyorum kafamda deli sorular
Nurcangulpideci @Fadimegll321 böyle iki bacak arası kemiğim iste çatı mi deniyor artık neresiyse orasi ağrıyor. Benim de bu erken doğum belirtisi mi oluyo acaba ya da vaginal doğum yapabiliriz anlamına mı geliyo ki
Fadimegll321 Nurcangulpideci genişlediği için falandır diye düşündüm ben erken doğum belirtisi değildir rahat olun 🥲