Off kizlar haftaya detayli ultrason var ama nedense bi sey cikarsa diye içimi korku sarıyor. Endise ediyorum🤦🏼♀️ ikili testimiz falan temiz çıkmıştı ama acaba normal mi bu durumum? Dr fobim oldu artik son iki gittigimde plasenta asagida biraz dedi ameliyat hattinda acilma var dedi kotu bir sey duymaktan korkuyorum artık. Sizlerde de detayli öncesi boyle bir endise olmus muydu? Ya da benim gibi yasayan var mi