Merhaba kızlar bugün 99a düştük çok şükür 25+6 yım şu anda dün gece kaburgalarımda ağrı oldu gece 3e doğru zor uyudum sabah zor kalktım geçmişti
Şimdi işteyim yine o ağrı başladı kaburgalarıma mı vuruyor bilmiyorum ama sancı gibi tuhaf bir ağrı
Öyle hoplatma zıplatma yok ama sancı gibi
Doktorum geçen gün son 3 haftan kaldı sonra ağrıların çok başlayacak demişti şimdi onu mu çekiyorum bilmiyorum. Kaburgalara vurduğunu duymuştum onun ağrısı mı yaşamadığım için ayırt edemiyorum. Bu haftalarda benim gibi yaşayan var mı geçirebileceğim bir şey var mı? Çok kötü değilim yine çalışıyorum ama bütün enerjim gidiyor sancı çekiyorum bildiğiniz
Ve ağrı sırtımın sağ tarafına da vuruyor 🥲