Kızlar iki tane düşük yaptım ve çok zor donemlerden geçtim tabi eşimin de psikolojisi etkilendi bunlardan…
ŞİMDİ ÇOCUK İSTİYORUM LÜTFEN BENİM DE BEBEĞİM OLSUN öpüp koklayayım büyüteyim canım olsun YALVARIYORUM inanın😪😪😪😪
Lütfen bana dua edin, hamilelerin duası kabul olur. Düşünmekten kalbim daralıyor bazen. 😓
(Bu arada maddiyattan dolayı eşim de çekimser davranıyor bu durum da beni üzüyor….)