gevezeyazar1 Kızlar 21 haftalık hamileyim ama bebeğim yavaş ilerliyo ne yapmam lazım ? Mesela 4 lü tarama için 18. Haftada gittim 17 haftalık çıktı bebek sonra 20+5te gittim 20 haftalık çıktı bugünde 21+5ti gittim 21+2 çıktı 😭
Gulsummldr gevezeyazar1 bir iki gün gerilikten birşey olmaz ki. Üç hafta gerilik olur o zaman problem olur. Cihaza göre bile değişir o bi iki günlük gerilik
sudamlasi gevezeyazar1 gelişim geriliği değil bu ya ultrason aletinden kaynaklı yada geç döllenme fln.3-4 haftalık gerilik olursa problem olur.
Busucan gevezeyazar1 Gelişim geriliği olması için 3 hafta farketmesi gerekiyor ki sizin henüz haftanız çok küçük doktorun elini kıpırdatması bile bunları değiştiriyor. Boşuna canınızı sıkmayın 😊
gevezeyazar1 Kahvaltımı yapıyorum aklıma geldikce yoğurt ceviz tüketmeye çalışıyorum neden böyle oluyo acaba bilen var mı korkmalı mıyım
ymr Gulsummldr benim bebeklerim ikiz biri 1960 kilo diğer 1640 birinde 30 hafta diğerinde 34 yazıyor peki bukdr gerilik olduğu için nolur 😔 demişsiniz ya üç haftadan sonra sıkıntı olur dye
Gulsummldr ymr yani doktor değilim birşey söyleyemem ama ikiz bebeklerde öyle olmaz mı. Hep biri daha ufak olur. Çevremde öyle gördüm yani. Doktorunuz bi sorun olduğunu söylememişse içinizi ferah tutun. İkiz gebelik çok başka bi durum çünkü
Gulsahhy benimde aynı durum 1 hafta geriden geliyoruz. Bu geç döllenme ile ilgili olduğunu söyledi doktorum. Korkulacak bir durum yok.
deletedmom893 gevezeyazar1 canım bende bugün başka doktora gittim 1 hafta geriden geliyor dedi geç döllenme olmuş dedi kendi doktorum haftayla uyumlu dedi ama 1 haftalık gerilikten zaten bişey olmuyor içini rahat tut 😊
Elifee gevezeyazar1 benimki de tam tersi önden gidiyor doktor normal demişti 1 haftalık oynamaya çokta fark yokmuş seninde canım bence sıkma canını zamanla düzelir