Arkadaşlar merhaba. 30+3 haftalık hamileyim, ilk hamileliğim ve doğum ile ilgili korkularım başladı. Su nasıl gelir, doğum başladığını anlar mıyım, ya bir şey olur bebeğe de ben farketmezsem diye kendi kendimi yemeye başladım. Bu konuda tavsiyeleriniz benim için çok önemli, ne zaman doğum olabilir?