deletedmom6295 Ya konusu acilmisken, ben ozel sektorde calisiyorum, IK dedi ki biz bildiriminizi aylik yapariz aylik yatar dogum parasi, Ziraat Bankasi’ndan cekebilirsiniz. Peki ayin kacinda cekebiliyorum, onu sormayi unuttum. Boyle ayin belli gunlerinde mi yatiriyo devlet?