Mervemerve123 bende aynı durumdayım ikili benimde sizin değeriniz gibiydi ama 4lu 1:119 cıktı yani yüksek risk bu hafta dna testi yaptıracaz yurt dışına kan gonderecez kesin sonuç için. Sonuç ne olursa olsun Rabbimin izniyle doguracam ama şüpheyle 5 ayımı kendime de bebeğime de zehir etmek istemiyorum