Nesrinsamet Hamilelikte bebek asprini kullanan varmi bana doktor 34 haftaya kadar kullanicaksin dedi size neden verildi tansiyon sorunum ve ilk hamileligimfe plesenta erken ayrildi
Binnur-cam Nesrinsamet corasprinden bahsediyorsun galiba ben kullandım canım 8 haftamda başladım 35 haftamda bıraktım 36+6 oldum şükür 🤲
Nesrinsamet Binnur-cam yo bebek aspirini ayni gorevimi goruyo acaba sizin dediginizle bana tansiyom icin verdi 34 haftada birakcaksin dedi
Binnur-cam Kyy01 tansiyon için değilde daha çok kan sulandırmak için verdi pıhtı atmasın diye yatarak hamilelik geçirdim çünkü