Bugün doktora gittim son adet günüm 25 ocak 8+5 haftalık dedi doktor ama ultrason ile baktığında 7 haftalık gözüküyor keseden 6 haftalık gözüküyor dedi kalp atışında da bozukluk gördü aranızda böyle bir şey yaşayan var mı haftaya tekrar gideceğim doktora çok korkuyorum