Meryemim Merhaba kızlar Devlet ikiz bebeklere 2 yıl boyunca ayda 300₺ yardım yapıcakmış.Belki başvuru yapmak isteyen olur sizinle paylaşmal istedim 😊
Meryemim Merobebe bilmiyorum kimlere veriliyor ama ikiz bakımı çok maliyetli.300₺ bez parasına bile yemez aslında.Hiç yoktan iyidir
Meryemim Merobebe https://www.ssk.biz.tr/ikiz-cocuklara-dogum-yardimi/ demin baktım annenin veya babanın ssk sının olması şartı varmış.Bu yardımdan herkes faydalanabiliyomuş.Bu link te ayrıntılar var :)