Yenibirannee Sibzaf benim adete 4 gun kala 42 çıkmıştı bence gayet iyi suanlik. 2 gun sonra tekrar kan vererek beta artışına bakabilirsiniz sağlıkla gelsin kuzunuz 🌸🥰
Bahar2210 Sibzaf gayet iyi iki günde bir kan verin iki günde 2 katına çıkması önemli. Artış önemli 2000 üstü olduğunda kese görülebiliyor
whitechocalete Sibzaf gecikme olmadan yanıltıcı olabiliyor erken öğrenmek her zaman daha zor inşallah hamilesindir canım. ben kimyasal hamilelik geçiriyorum şu ann
Sibzaf Yenibirannee ben perşembe vermiş tim kanı bugün ögrendim 4 gün sonra bu sabah tekrar verdim inşallah yarın hayırlı haber alırım güzel artış olur
Sibzaf whitechocalete kan pıhtılaşması var benim erken ögrenmem gerek li geçmiş olsun allahım tez zamanda en hayırlısından tekrar nasip etsin