Evet ben de öğretmenim ve 27.haftamdayım..Hastalığımdan dolayı bir hafta rapor almak durumunda kaldım 9gün evdeydim ama bugün tekrar basladım ve artık okulda cok yoruldugumu hissettim.Bu 2 hafta nasıl gecicek onu düşünüyorum kara kara..Belim o kadar çok ağrıyor ki okulda yürürken,merdiven çıkarken,ders anlatırken çok zorlanıyorum..Bugüne kadar rahatlıkla geldik bundan sonrası da sabır işi sanırım artık..Kimseye nazlanamıyoruz da ne çocuklar anlayacak ne diğer insanlar..Çekmeyince kimse bilmiyor ne yazık ki☹