Polatalemdar Dikkatbebekvar benimkide öyleydi günde 3.4 defa uzun uzun hıçkırırdi bu iyi bişey korkmayın gelişimi güzel 🌹
story Dikkatbebekvar hıçkırması çok iyi bir şeymiş. Ciğer gelişimi ve emme refleksi için o yüzden doya doya hıçkırsınlar ☺️
tgc-52 Kaçıncı haftadan sonra hıçkırığını hissetmeye başladınız acaba ? Benimki 25+5 şuanda hareketleri dışında hıçkırığa denk gelmedim nasıl oluyo mesela hıçkırması
Kurtiremmm tgc-52 mesela tekmesini çok anlaşılır şekilde hissediyosunuz ama hıçkırıkta böyle kalp atışı gibi ve sürekli oluyor aralıksız olarak böyle bir kaç dakika sürüyor en azından benim ki öyle şuan 29+5 im
momlife_7 tgc-52 sürekli karnının bir tarafında bişey atıyor aralıklarla 🥹 anlıyorsun zaten 🥹 ben ilk 30 haftalığımda hissettim
Dikkatbebekvar tgc-52 hatırlayamıyorum ama oldu baya su an 33 haftadayiz altı aylıkken hissetmiş olabilirim
Kurtiremmm Tubag1 minik minik pıt pıt ediyor kalp atışı gibi tekmesinden çok farklı bir şekilde hissediyosunuz
Dikkatbebekvar Tubag1 düzenli aralıklarla hareketlerini hissediyorum. Kendi hareketi olsa aynı düzende olmaz öyle ayırt edebilirsiniz
tgc-52 Kurtiremmm hmm ozaman bizim birazdaha haftamız var demekki çünkü tekmelerini net hissediyorum baya kuvvetli oğluşumun ama hıçkırığına hiç denk gelmedim 🥹🥰