CayGetireyimMi fizikcianne tekrarlamaya şase ile geçer. Tekrarlar ve artarsa doğumdan önce ilaçla bitirip o şekilde dogum yaptırıyorlar çünkü normal drigumda bebeğe enfeksiyon geçiyor
fizikcianne rmysfdn az önce idrar tahlili verdim aile hekiminde. Adet döneminde misin veya taş mu düşürüyorsun dedi hayır dedim. Hemen kendi doktorumu aradım. İdrarda enfeksiyona bağlı kan görmüştür o yüzden öyle demiştir. Önemi yok bol su iç dedi.
CayGetireyimMi fizikcianne çok ayak üstü bir söylem olmuş kuzum İdrarda kan önemli . İlaç verildi değil mi?