Hamileliğimin 5. Haftasında bende de çıktı aile hekiminin tahlilinde , sonrasında 6.haftamda doktora gittim böbreklerime ultrasona kadar bakıldı ,idrar tahlilimde düzelmişti, idrar kültürü sonucumu bekliyorum şu an ama doktorum korkmamam gerektiğini söyledi.
Hamile olmadan öncede kum döktüğümde böyle olmuştu bol bol su içtiğimde geçmişti