2 hafta önce lekenlenmem başladı ve bir miktar arttı doktorum normal olduğunu yerleşme kanaması olduğunu söylüyor yerleşme kanaması bu kadar uzun sürer mi daha önce başına gelen var mı ilk gebelik olduğu için tedirgin ediyor parça gelimi yok kahverengi lekelenme ama uzun sürmesi korkutuyor bilgisi olan var mı