Selin-Bal benim doktorum normal yapabileceğimi söylüyor. Daha doğrusu ben normal istiyorum o da destekliyor.
Doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin. Gebeliğin gidişatına göre karar verilir. Bizim de normal gebelerden bir farkımız yok bir süre sonra. Ben10. Haftadanberi hiç ilaç kullanmıyorum mesela. Tüp bebek ilaçlarından bahsediyorum tabiki.