Sema_28 Tüp bebek le kimyasal gebelik geçirip sonradan Hamile kalanlar ilk denememdi üzüldüm mü evet çok Rabbim herşeyin hayırlısıni versin hikayeleriniz kızlar kimyasal gebelik iyi birşey mi?
Ozlm_31 Sema_28 2 tup bebegim de kimyasal oldu ilki 2 embiriyoydu kimyasal oldu 2.si dondurulmus tek embiriyoydu o da kimyasal oldu 3.denemem de çok şükür ki pozitif gorduk keseyi görmeyi bekliyoruz rabbim nasip etsin sizede inşallah 🤲
Sema_28 aybukekurt55 nete yazınca daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz malesef ki oluyor istem dışı oluyo
Ozlm_31 aybukekurt55 sağlıklı embiriyolar da bazen tutmayabiliyor benim vücudum bebegi mikrop olrk görüp atıyormuş 3.denememde öyle olmasın da bütün önlemleri aldık kortizon ilaci kullandım transfer öncesi ve sonrası bana bağışıklık güçlendirici serum yapıldı
aybukekurt55 Ozlm_31 neler duyuyoruz rabbim bu uğurda emek veren herkesin kucağını boş bırakmasın çok yorucu yıpratıcı süreçler