Gamzer Ftmumy 9 aylık bebeğim hastaydı geçenlerde doktor verdi kullandık bir sorun olmadı. Soguk algınlığı için o ilaç. Size doktor yazmadı mi?
EyAs Ftmumy Çok kullandık güzel şurup. Onu verdiğin zaman ateş düşürücü verme aynı zamanda çünkü onunda ateş düşürücü özelliği var.
Ozoooo Ftmumy doktorunuz verdiyse ölçüsüne göre verebilirsiniz ama yanında başka bir ağrı kesici vermeye gerek yok hem ağrı hkezici hem soğuk algınlığına