Allahvargamyok Ask12 aşılama yapmak için kullandik canım bunları aşılama içinde spermin belli bi seviyenin üstünde olması gerekiyormuş ama bize tüp bebekle nasipmiş 🥰
kadertugrul7 Oglusununannesi06 sonuçtan anlamıyorum pek esimin sonucuyla ksrsilastiriyim dedim ama nereye koyduysam bulamadim doktorun söylediklerini biliyorum sadece
emir_01 xbebegimx kac kutu kullandiktan sonra sonuc aldiniz acaba morfolojiniz kaca yukseldi bizim morfolojimiz0
Kivircikkuala emir_01 canım zeuciti eşim kullanıyor morfoloji 4 tü zaten 5 oldu ileri hareket 5 ti %39 a yükseldi total 40 milyon du 75 milyon oldu ve tek kutuda
Kivircikkuala emir_01 daha yeni başladık 😃 geçen ay korunduk mecburen ameliyat oldum ben inşallah olur