hepoyleolurzaten Zeyneparsln Tam 12.haftamdayken bir dişimi çekmiştirdim ben. Haftanız uygunsa (12+hafta-26+hafta arası) kadın doğum doktorunuzun izniyle diş hekimi çekimi yapar
Melekzumra Zeyneparsln 25 haftalıkken cektirmistim dayanamayıp konsültasyon yazması gerekiyor kadın doğum Doktorunuzn
Esrafatih01 hepoyleolurzaten merhaba bende cektirecegim izin aldim ama diş bogazima vurdu agZim çok az açılıyor dişçi cekemedi. Sizin ki agridi mi ne zaman iyilesti
hepoyleolurzaten Esrafatih01 Geçmiş olsun. Benim yaklaşık 2 sene önce yaşadığım bi durumdu, çekim süreci vs de farklı olduğu için benim iyileşme sürecim uzun sürdü
Zeyneparsln Esrafatih01 Yeri acıyor sadece oda normal iki üç güne geçer. Kazım gayet iyi çok şükür her zamanki gibi çok hareketli
Eceaysezdmrr Zeyneparsln 32 haftalığım 1 hafta cektım daha 2 gündür iyiyim benımkini çekmediler maalesef ama çok zor sızı çok ıyı anlıyorum benımkı doğum sonrası inşallah
Eceaysezdmrr Esrafatih01 evet ondan dedi ama çok agrı cektım şükür suan iyiyim sanırım doğuma kadr o dişimle birşey yemem
Zeyneparsln Esrafatih01 Yok hayır iğne vuruyor zaten hiçbir şey hissetmiyorsun 5 saat sonra geçiyor uyuşukluğu
iremasmahan06 Bende 3 haftadir cekiyorum dis agrisini ve doktorlar birsey yapmiyor hicbir seyde fayda etmiyor suan bile dis yüzünden uyuyamıyorum
Brcmt2 Kadın doğum doktorumun izniyle 1 hafta antibiyotik kullandım sonra da 17 haftalıkken 20 lik dişimi çektirdim verdiği raporda da dişin adrenalinsiz uyuşturucularla uyuşturulabileceği yazıyordu şimdi 24 haftadayım hiç bi sorun olmadı