Ecemsuakpolat_ Yldzhra en son ben de 99 diyordum şimdi 55 gün kaldı o kadar çabuk geçiyor ki 99 dan sonrası bir de ev vs taşımak durumunda kaldık gerçekten günler bir bir gidiyor inşlh hepimiz sağlıcakla kavuşuruz bebişlerimize ❤️🌸
EdaOnurB Yldzhra bizimde son 100 gün :) Ama bana zaman geçmiyor her gün girip haftama günüme bakiyorum gece 12de az az ilerliyor gibi geliyor bi an önce kavusmak istiyorum hemencecik gecsin zaman gobek daha cok buyumeden daha kilo almadan 😂
Yldzhra Ecemsuakpolat_ evet benim de sezeryan olcak 38 . Haftada belki daha az bile kaldı ve daha hiçbirşey yapmadım kıyafetleri falan tıkanıp ütülenecek
Zereniim Bu aralar kasık ağrım saplanma şeklinde çok oluyor bebişte hareketli ağırlaşmaya başladık yavaştan senin nasıl gidiyor 🙃
Yldzhra Zereniim Ozgee20 bende her sabah 1 saat yürüyüş yapmaya çalışıyorum ama çok ağır anca yürüyorum karnım baya büyüdü kilo almayı yavaşlatmak istiyorum yoksa daha da şişip nefes alamıycam bu gidişle
Ozgee20 Son 100 kızımla kavuşmaya🌸 Yavaştan ağırlaşmaya başladık sanki, önceki gibi hiç durmadan ev işi yapamıyorum çabuk yoruluyorum. Sabırsızlıkla bekliyoruz valla günler geçmek bilmiyor 🥲