selinsmother Selces76 30 haftada belli olucak şekilde çıkmıştı 32+5 artık hamileyim diyebiliyorum 😅 13 felan çok erken
Mucize18 Selces76 canım daha erken dur bakalim.5 aydan sonra 6. Ayda çıkmaya başlar . Ben 6 ayliktim.hamileyim diyordum inanmazlardi😂
AsyaCngz55 Selces76 5. Ayımda kpss ye gircem umarım benimde erkenden çıkmaz sonrasında davul gibi olmaya razıyım 😂
ozgegundogdu1903 Selces76 bende niye çıkmıyor karnım diye üzülüyordum hep bi çıktı şimdi keşke biraz daha geç çıksaydı diyorum insan ne yatabiliyor ne dönebiliyor çıkmadığı cidden daha iyi 🤣
Asyos34 Selces76 13 hafta baya çıktı 4 aylık duruyorum hatta bazı taytlar olmuyor 😂 ama 2ci bu ondan ılkınde hiç bişey yoktu 5 aya kadar
kuzeymomsss Selces76 30.haftadan sonra çıkmaya başlamıştı, doğum için ebeler almaya geldiğinde sizde doğum için mi bekliyorsunuz demişti. Önlükle asla bellş olmuyordu 😂😂
Nazlimom Selces76 doğuma 1 ay kala belli olmuştu canım baktım daha belirgnleşceği yok oldulu kadar artık 2 hafta kalada hatıra kalsın diye çekime gitmiştim😄😂
Gizmmis Vay arkadaş ben 8+4 oldum o kadar çıktı ki göbüşüm herkes anlıyor. Yüzümde de şişkinlik oldu ben normalde sporcu olduğum için karın kasları sıkı birisiydm birden şiştim bir problem olabilir mi bu kadar olması normal mi 😶
irembasoglu37 Selces76 dur daha bismillah🤣 bende ne zaman çıkcak ya diyodum 17. Haftada bi çıkmaya başladı şimdi herkes diyo hiç 5 aylık gibi değil sanki doğuracan 🤣🤣🫠