fizikcianne Kızlar merhaba 4+6 da keseyi gördük yuvarlak top gibiydi. O haftalardaki ultrason görüntülerine bakıyorum bazılarının fasülye gibi bu farklılık neden oluyor ?
AsyaCngz55 fizikcianne benimde ⅘. Haftalarda fasulyeydi sonraki haftalar yuvarlak oldu. Kimileri cinsiyete yoruyor ama sanırım ben bu tezi çürüttüm 😂
melekmommm fizikcianne kese her hafta değişiyor bebğin büyüklüğü duruş şekli filan kesenin şeklini etkiliyor.
Balbebek012 fizikcianne muhakkak biyolojik bir açıklaması vardır ama şekil ile cinsiyetin alakası yokmuş doktoruma sordum çünkü 🎈
Tuse18 fizikcianne kesenizi gördüğünüz de beta değeriniz kaçtı acaba bende bugün 4+4 ün henüz gitmedim gitsem görür müyüm acaba
spoilerbob Benim ilk gebeliğimde kese yuvarlaktı 2.de ise fasulye gibiydi.Ancak ikisi de kız🌸Cinsiyete yoranlar oluyor ama yanlış bir düşünce